Valet.........

tänker göra det enkelt för er kära läsare.
Vill ni läsa om vad 2 flickor vid namn lina och emilia gör om dagarna? Jag kan berätta, dom går i skolan efter de så åker dom varje dag och gymmar. Sen åker dom antingen hem till sina pojkänner eller hem till blacka. Sen åker plugg böckerna fram någon timma sen sover dom. ( kan även tillägga att dom nu på vintern också står på elgiganten och ger ut glögg ). Enligt mig, ruskigt jävla ointeressant. 


Eller så kan ni välja på och läsa om en blogg där 4 högt interessanta personer skriver om sina liv. ( mest persika och kisa ).
Vi tränar fotboll och gymnastik, vi är snygga, vi är sexiga, ( några av medlemmarna på bloggen är också medlemmar i Enebycrew), vi gör även mycket roliga saker på fritiden som blockflöjtspeleri eller minigolf. Vi kommer leverera roliga bilder och 100% kärlek i våra inlägg. 

Mina damer och herrar, valet är ert? 

(väljer ni att läsa om decemberbarnn med 2 n och ett e, är ni rubbade i huvet och ni kan förmodligen lika gärna läsa om 1 sten och ett gruskorn om vad dom gör på dagarna istället..

med vänliga hälsningar, alla deltagare på deecemberbarnnn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA.. klart man stödjer bloggarna i s1b!!!

2010-12-22 @ 18:44:55
Postat av: der bomber

asså herregud, vilken underbar blogg. ja läser den varje dag ! fortsätt <3

2010-12-22 @ 19:09:50
Postat av: d/c

Jag kom nästan i mina byxor när jag läste detta och tänkte på hur förbannat mycket jag höll med. Jag stödjer er!

2010-12-22 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0